Contraste ce ma caracterizeaza, ma pun pe ganduri!

Nu stiu daca tine de dualitatea zodiei mele, gemeni, sau e pur si simplu normal dat fiind faptul ca traim intr-o lume bipolara: exista nord si sud, bine si rau, cald si rece, tristete si bucurie si lista mai poate continua…

Imi plac blondele vs Am iubit numai brunete

Sunt un tip dur si insensibil vs Am plans de nenumarate ori

Sunt un romantic incurabil vs Sunt un pervers

Imi plac si am vazut de cel putin doua ori: Titanic, The Notebook, A walk to remember, Sweet november vs Am o colectie intreaga de filme XXX

Am fost iubit cu pasiune vs Nici una din ele n-a rezistat langa mine.

Am iubit cum nu multi reusesc vs Am inselat (probabil nu am intalnit femeia care sa ma puna la zid elegant)

Detest minciuna vs Am mintit. Uneori, adevarul doare prea tare…

Mi-au spus ca eu sunt acea persoana care au asteptat-o o viata intreaga vs Ma uraste pentru cel ce sunt (Oare ce-o fi iubit?)

Ma ravaseste si plang cand cant „Patrick Swayze – She’s Like The Wind” sau „Reamon – Tonight” vs i’m a bad boy cand cant „BUG MAFIA – Limbaj de cartier”

In liceu am luat premiul 3 pe tara la geografie vs favorita mea a fost profa de Matematica, cea careia ii datorez o parte din ceea ce sunt eu acum, ca si om nu ca si specializare. Multumesc, doamna Nistor

Ma napadesc amintirile cand cant „Verso – vreau” vs Fac gesturi porcoase cand cant „You can leave your hat on”

Sunt capabil sa scriu versuri de genul: Un clopot mi se va parea ca suna, / In clipa-n care vei pleca, / Iar soarele parca-ar cadea pe luna, / Si universu-ntreg pe-o stea vs sa fac praf intr-un moment praf tot ce (ar fi putut fi) e frumos; restul poeziilor: http://poezie.ro/index.php/author/0014820/index.html

Imi place ca in jurul meu lucrurile sa fie extrem de clare, concrete apreciez verticalitatea vs in viziunea mea totul e relativ, discutabil, cu diverse nuante de gri

Voi mai cauta… insa ca sa revin cu o completare la cateva dintre constatarile de mai sus, ce le-am precizat intr-o ordine complet aleatoare, se pare ca sunt omul extremelor, si indoctrinat cu spiritul competitiv, diplomatia, ma motiveaza ca ceea ce intreprind, sa fac extrem de bine.

Un răspuns la Contraste ce ma caracterizeaza, ma pun pe ganduri!

  1. joy spune:

    Nu e nimic anormal…esti un geaman autentic… asa sintem toti!!! Complecsi si neintelesi vs. simpli si „clari”:)

Lasă un răspuns

