Insomnia trezeste amintiri ale adolescentei…

E ora 3:14 dimineata si nu am somn! In amorteala mea, am intrat in melancolie si imi aminteam de perioada cand visele nu aveau bariere iar „ea” reprezenta o portita deschisa catre zborul viselor mele! Visam impreuna ca intr-o zi vom ramane impreuna 4 ever si vom aveam doi copii, un baiat si o fata. Baiatul sa fie mai mare, insa diferenta mica intre ei, desi preferam chiar gemeni. Imi amintesc ca avea o voce de care devenisem dependent, imi canta deseori un cantecel despre un baiat si o fata care imi placea foarte mult. Oricat m-as stradui, nu-mi mai aduc aminte nici un vers, dar as da orice in clipa asta sa-l reaud, sa pot face rost macar de versuri…

Sunt obosit, incoerent, greoi in exprimare, fara vlaga. In mod normal nu as fi scris public asa ceva chiar si cele 2 fraze de mai sus. Is prea plin de sarcasm ca sa dau frau liber sentimentelor si prea orgolios si mincinos ca sa recunosc ca si acum mai tin la ea, si ceea ce avea sa devina candva „noi” si a ramas doar un vis🙂 Adolescenta asta si piesa care e pe repeat e de vina: Sarah McLachlan – i love you. O buna amica de-a mea, mi-a spus nu de mult: “Fata pe care ai iubit-o la optsprezece ani si n-ai mai vazut-o de atunci o iubesti toata viata.” – G. Ibraileanu . Cred ca asta spune totul!

Sa fiti iubiti!

Lasă un răspuns

