Smart women look above don’t say “I trust in God”!

Hey, tu… cititorule… ai intalnit vreo femeie care sa-ti spuna: „stii, eu chiar cred in Dumnezeu!”? sau vreuna care sa-ti jure pe mama, pe tata, in ultima instanta chiar si pe Biblie ca spune adevarul?! Ee… pana aici nu ar fi nici o problema! Problema apare atunci cand ti se arata ca ipocrizia nu are margini! Cum adica? Hmmm… nu ti-as povesti acum vreo intamplare fir cap-coada ca oricum te-as plictisi, nu cred ca ar avea vreo relevanta si oricum nu merita prea multa atentie astfel de persoane, tocmai de aceea de data asta o sa fiu mai succint!

In ultimul timp am intalnit 3 femei de o asemenea natura a nefirescului aparent. Pe una o stiam mai de mult… ma cam lamurisem de ea, doar ca mi s-a crapat timpanele cand am auzit-o rostind dulce aceste cuvinte: „Undva acolo sus exista un Dumnezeu si eu chiar cred in el” – ea fiind o jartea penala. Alte 2 le-am intalnit mai de curand… foarte bune prietene de altfel insa nu stiau cum sa se impuste pe la spate. (sfat: mai degraba in cap – mori mai repede). Pe una o aud jurand cu un control foarte bine pus la punct asupra limbajului corpului, fiind foarte congruenta (cel putin aparent) cu ce sustinea dorind chiar si confruntari, mai avea putin si imi aducea si nu stiu ce dovezi. Ma arat socat. De ce ? pentru ca nu-mi place invocarea Lui in orice discutie, oricum si oriunde. Prea multa publicitatea, filosofie, si mai ales manipulare prin Dumnezeu a maselor si la tembelizor si in muzica si in politica si in viata culturala sau cel putin care se doreste a fi. O nebunie totala. Fiecare isi tine credinta pentru el, e intimitatea lui, si fiecare face ce vrea cu ea dar sa si-o pastreze. Plus ca, cel putin la cat de des o aud prin blocurile vecine, cand ragaie o manea la maxim incep sa am spasme, febra, mai am putin si intru in coma! Numai scursurile societatii pot asculta acest gen, asta ca o paranteza. bun…. revenind la oile noastre… pe cealalta o aud plangand (intr-adevar nu din acest motiv, cu totul altul) „Stii eu chiar cred in Dumnezeu…”. Din nou, raman fara cuvinte… si incerc sa dreg asa zisa problema si sa nu ii dau curs simtindu-ma deja manipulat, desi poate nu asta era intentia!

M-am aratat complet revoltat tocmai pentru ca ambele sunt fascinate de acest joc al ipocriziei si probabil se bat pentru locul 1 in campionat (pentru ca cu siguranta mai sunt si altele) pentru a putea accede, probabil, in Liga Sfintilor Europeni!

Randuri dedicate tuturor femeilor Lui Dumnezeu!

Doamne, mare Ti-e Gradina!

Lasă un răspuns

