De ce sunt misogin ?! – partea II

Dupa controversele care au existat in primul episod in care imi aratam ura fata de femeie, sau mai bine spus cand o urasc incerc acum sa va prezint si episodul II care sper sa fie mult mai criticat si fara laude de genul: “Bravo, bun articol, e adevarat ce scrii’ pentru ca asta stiu deja. As prefera sa aud ca e un articol de cacat pentru ca: si aici aruncati motivele si sa nu aud pareri de gen: “Napoleon spunea ca toate femeile sunt curve in afara de mama si sora mea”, imi pare rau sa va dezamagesc si ele sunt curve doar ca au alte interese fata de tine, si daca nici asta nu crezi cu siguranta sunt curve in ochii mei daca tu spui aceasta replica apoi o spun si eu.

Pentru ca multi nu prea au perceput articolul cum ar fi trebuit, poate asa intelegeti si voi ca nu e vorba despre o singura EA: aleasa, materialista, iubita, curva, matza, muista, puiu’, printesa, regina, baby dupa cum ati crezut aproape TOTI. Si mai ales ce e cel mai important, pentru ca stiu si recunosc ca sunt un misogin gentil, fato, femeie nu te simti ofensata de realitate, de adevar incearca sa te regasesti si sa iti corectezi aceste “calitati” obtinute in mare din cauza societatii, a celor ce te inconjoara, si zambeste pentru ca asa e scris eu sa fiu porc si tu curva. Totusi daca nu ai aceste “calitati” imi dau si eu jos soricul gros de pe mine si mergem sa povestim la o caramica sau o votca, trebuie doar sa ma cauti. Aici iar o mica mare atentie: calitatile acestea dupa cum am spus nu le-am gasit intr-o singura femeie, unele dispun de cate una, altele de mai multe, tocmai de aceea nu e folosita forma de plural.

Pentru ca-mi spune ca nu mai exista si nu crede in iubire dar se indragosteste de “cel cu” sau “cel cu”;

Pentru ca el e viata ei iar de o intreb daca si-ar da viata pentru cel ce-l iubeste te lasa cu un sentiment amar tacerea ei, si pentru ca minte daca el e de fata(sunt si cazuri speciale, din fericire);

Pentru ca are mai multa incredere in straini decat in mine cand e vorba de afaceri cu toate ca e acelasi lucru ca si cum te-ai fura pe tine;

Pentru ca nu intelege niciodata iesirile cu baietii cu toate ca tot la ea ma-ntorc chiar si daca o insel, cu toate ca nu se intampla asta;

Pentru ca rade de mine cand e cu prietenele ei si desi ii pare rau cand are ocazia mai rade odata;

Pentru ca e suparata caci scriu aici ca o urasc dar ii creste inima de bucurie cand se simte iubita de Cartarescu desi ar trebui sa invete din toate acestea ea imi reproseaza ca nu fac ca el;

Pentru ca ii este mai usor sa-mi spuna “te iubesc” in alta limba pe care eu nu o inteleg decat limba in care gandesc;

Pentru ca de fiecare data il strange in brate si-l saruta cand trec pe langa ei doar din dorinta de a-mi face rau;

Pentru ca haina face pe om, si imi intoarce spatele daca sunt prost imbracat cand ea “e cu fetele” dar imi sare in brate cand am hainele de firma pe mine;

Pentru ca numara de cate ori am jignit-o dar nu tine minte niciodata de cate ori am suferit pentru ca o iubeam;

Pentru ca ma transforma in sclavul ei daca ii arat ca o iubesc si profita de asta stiind ca nu o pot parasi;

Pentru ca se lasa prostita de primul flirt si rupe o relatie de lunga durata iar apoi plange ca m-a pierdut pentru niste promisiuni mincinoase doar pentru a ajunge in patul lui;

Pentru ca ma alinta frumos doar cand are nevoie sa merg sa-i satisfac dorintele;

Pentru ca ma lauda intr-un grup ca sunt harnic doar din simplul motiv ca ma simt bine, si stie asta, si pentru a continua munca asiduua

Pentru ca cea mai buna metoda de aparare pentru ea e limbajul murdar;

Pentru ca intr-un grup important adopta o atitudine falsa si fumeaza o tigara desi ea nu fumeaza;

Pentru ca e penibila rau atunci cand spune: “Ce beata sunt!”;

Pentru ca vrea doar cu becul stins ca a doua zi sa traiasca cu impresia ca pe intuneric nu s-a intamplat nimic;

Pentru ca niciodata nu respecta reteta atunci cand face mancare avand impresia ca face ceva bun;

Pentru ca are impresia ca un sarut rezolva problema;

Pentru ca sta cu mine deoareace momentan nu are alternative mai bune si oricine o intreaba daca are prieten spune acelasi nu;

Pentru ca acasa plange pe Enrique Iglesias sau manele iar la petreceri pe aceleasi piese se rupe in figuri penibile;

Pentru ca nu e aceeasi persoana, cu care am discutat aseara, atunci cand coboara din masini straine;

Pentru ca mi se confeseaza doar cand e singura sau trista si neaga ce mi-a povestit in alte circumstante;

Pentru ca cea mai buna scuza a ei e: “sunt pe ciclu” cu toate ca stiu ca nu e asa;

Pentru ca ma intreaba de ce nu merge notebook-ul, dar nu s-a uitat sa vada daca e pus in priza cand e scoasa bateria si aseazata chiar sub ochii ei;

Pentru ca atunci cand imi da papucii ii trece prin cap si spune totodata: “Nu vreau sa ma intelegi gresit, dar as vrea sa ramanem prieteni, macar!”;

Pentru ca desi nu ii caut niciodata prin telefon simte nevoia ca de fiecare data cand pune mana pe al meu sa intre direct in inbox;

Pentru ca daca ii ofer libertatea de a face ce vrea crede ca o insel sau ca nu-mi pasa de ea;

Pentru ca e destul de redusa cand imi face test de fidelitate cu mama natura fara sa-si dea seama ca-si pune singura bete in roate;(tentatia e mare ca atunci cand ea a muscat din fructul oprit, iar eu acum o “musc” pentru ca mi-a luat nemurirea);

Pentru ca daca are acelasi nume cu o fosta imi spune mereu sa nu ma gandesc la ex-ex-n*ex chiar si daca s-a intamplat cu mult timp in urma;

Pentru ca se plange ca nu tin la ea, dar nu imi da niciun motiv pentru care as face asta;

Pentru ca m-a batut la cap enorm de mult sa scriu si episodul doi ca sa vada ce “calitati” mai are; tocmai de acceea a iesit un articol prost ca am fost pus sub presiunea. Nu simt o obligatie ci o placere in a scrie;

Pentru ca voi fi nevoit sa fac si episodul III din cauza motivului de mai sus, si pentru ca asa e in filme, trilogiile au succes datorita faptului ca primul episod e bun, al doilea e doar o continuare, uneori un esec, iar al treilea e cel mai bun.

*acestea sunt doar pareri personale si trebuie tratate ca atare
*nu se aplica in cazul tuturor femeilor unele sunt mai rele sau mai putin rele decat in articolul de mai sus
sau cel precedent
*daca esti femeie, mai citeste iar si iar si iar intro-ul inainte sa lasi un comentariu

 

Pentru toate, in general,

Myself

Lasă un răspuns

