CERF and/vs BOOKFEST 2008 !

Nu vreau sa vorbesc despre CERF / BOOKFEST din punct de vedere al importantei si initierii lor implicit al implementarii si efectele acestora. Pe mine ma intereseaza ca evenimente sociale!

Ieri am fost la Bookfest, in penultima zi a evenimentului. Bookfest m-a surprins extrem de placut – foarte bine organizat si multa, multa lume la standurile tuturor editurilor (mai mici sau mai mari). Oameni care stateau la coada sa cumpere carti, oameni care stateau in standuri, rasfoiau carti si chiar pareau ca inteleg ce citesc. Ce mi s-a parut interesant era ca la targ am observat foarte mult tineret si varsta a III a. Prea putina lume de varsta a doua. Sincer, nu ma asteptam sa vad atat tineret!

Iar ideea de targ interactiv – cu autori la dispozitia publicului – a prins foarte bine – oamenii chiar au venit, au vorbit, au pus intrebari . M-am bucurat intr-un fel sa vad ca si transmisiunile in direct de la TV se pare ca au atins cote mari de audiente si ca am intrat sau vreau sa cred ca intram intr-o era in care nu doar footbalul, stirile de la ora 5 si manelele sparg audientele.

Au fost si mici concerte, am vazut si diverse personalitati publice: Monica Tatoiu (care arata extrem de rau in realitate si are riduri mult mai mari decat a ale bunicii, fara sa exagerez, cu toate produsele ei Oriflame), si bineinteles diversi si celebri analisti ce apar mereu la TV! Manipulatorii din mass – media despre care am scris in articolul precedent, deontologii lu peste prajit!

Si nu am plecat cu mana goala, ci cu o carte si anume: ” Cum sa ne purtam cu personalitatile dificile” – Francois Lelord si Christophe Andre (asta din cauza ca ma si pasioneaza astfel de lectura dar si pentru ca exista o persoana in viata mea care pur si simplu m-a capiat, e un prototip atipic as putea spune). La altele doua mi-a ramas gandul atat de mult incat m-am dus azi in diverta sa le caut si sa mi le cumpar, ca ieri nu mai aveam bani😀

In privinta CERF – A XVII-a editie anuala a Expozitiei si Conferintei Internationale de Tehnologia Informatiei si Comunicatii – ce s-a desfasurat in perioada 7 – 11 mai tot la Romexpo nu a fost asa multa lume ca la bookfest. Ba chiar a batut vantul… Am fost sambata, pe 10 mai, tot in penultima zi de eveniment. In schimb nu am vazut asa multa lume, desi a fost un eveniment ce a reunit 130 de firme expozante, au fost lansari de servicii si comunicatii si nu numai. Foarte sec fata de anii anteriori. In anii anteriori vedeam concerte, vedeam concursuri unde cei care stiau sa raspunda la intrebarile specifice ariei de interes, plecau acasa cu premii valoroase, produse scumpe sau noutati.

De la CERF am plecat, un pic dezamagit de atmosfera virgina de acolo…

4 răspunsuri la CERF and/vs BOOKFEST 2008 !

  1. cosmo spune:

    mi-a placut la final, ai plekt dezamagit de atmosfera virgina😀
    te-ai obisnuit cu curvele prea mult ?!
    in rest numai de bine🙂 articol netru sa zic asa

  2. aki spune:

    sper sa-ti foloseasca cartea si sa imblanzesti persoana aia.
    e prietena ta cumva?

  3. cristinel spune:

    e greu de raspuns la intrebarea ta! imi e foarte draga si tin foarte mult la ea!

  4. aki spune:

    doar atat?

Lasă un răspuns

