Femeia e ca o cutie de bere goala… 99% dintre ele!!!

Da, sunt la aproape 2000 km distanta de Bucuresti si uite ca am gasit ceva timp pentru blogosfera…

E cam tarziu in noapte… cam 2:14 in clipa asta… deci 3:14 ora Romaniei…

Ma gandeam si realizam ca… ma enerveaza ca nu am ce sa discut cu multe din femei, nu pot visa cu cate una de-asta desi imi place fizic la nebunie. Dragostea are nevoie de momentele ei, de anumite gesturi de finete. Ma uit la cate una si nu stiu ce sa ii zic. Nu am nimic in comun cu ea – daca vreau o fac sa rada o fac usor printr-un umor banal, daca vreau sa o intristez printr-o remarca goala e o joaca de copil – daca vreau, fac cam tot ce vreau cu ea numai ca nu am ce sa-i spun .

Ma tot gandeam in ultima vreme, la mine, la procesele de constiinta pe care mi le fac. Multe mi-au reprosat ca sunt sarcastic, ca nu sunt in stare sa iubesc sau ca mai rau as fi instabil emotional. Poate ca si sunt – dar nu am intalnit pana acum, decat rar de tot cate una, care sa ma faca sa rad cu adevarat sau cu care sa am ce sa vorbesc efectiv. In lumea asta plina de superficialitate ma enerveaza ca aproape fiecare femeie pe care o intalnesc este ca o cutie de bere goala. In cateva mi-am pus o mica speranta – in fiecare am vrut sa vad o mica raza de soare si de fiecare data acealsi soc. Frumoase, nu zic – cred ca am avut prietene pentru care m-ar invidia majoritatea pamantenilor, dar … fara substanta.

Nu stiu daca intelegeti ce vreau sa spun …Parca imi inchide orizonturile o femeie de-asta – si cand ma ridic din pat dimineata de langa cate una , ma gandesc la seara petrecuta si incerc sa-mi amintesc despre ce am vb – NU POT. Nimic din mine nu vibreaza cand ma gandesc la ea …. sters totul si banal. Parca sunt inregimentate frate – aceleasi figuri – acealasi tip de a se imbraca – aceeasi discutie sterila fara obiect si lejera .
Poate ca ar trebui sa ma duc sa imi caut femeile la biblioteca – poate astept eu prea mult de la cate una dar pe bune acum …

Si unii din prietenii mei ma invidiaza…. Dar pentru ce?!?!?!

Realitatea este ca relatiile se deterioreaza repede-prea repede. Nu vreau sa fiu pesimist dar avem 99% sanse ca mai devreme sau mai tarziu sa din relatia perfecta pe care o traim sa ramana un surogat de vise amestecate cu o realitate banala si blazata. O forma de obisnuinta. Cine isi inchipuie ca nu o sa treaca prin asta e un copil sau poate doar un idealist fara experienta.

Nu stiu sau nu este solutie la asta. In fond ce ramane e valoarea omului de langa tine… suflete pereche, dragoste dincolo de ratiune… romantism… toate astea palesc in fata unei simple evidente -”a uitat sa traga apa la buda “ si oricum nu exista femei care sa aprecieze cu adevarat valoarea unui barbat… 

Si aici nu ma refer decat la lucruri inerente in viata de zi cu zi. Nu mai spun ca iubirea ta ar putea sa ia cateva KG in plus sau ar putea sa te insele, sau ar putea sa se neglijeze etc etc

Sunt mii de capcane pe care le ai intr-o relatie… nimic nu e perfect… ceea ce ramane dupa este valoarea omului de langa tine… am intalnit si fete foarte frumoase dar care uitau de ele. Am intalnit si fete mai putin frumoase dar care erau foarte atente si discrete.

Nu as fi scris asta daca nu mi-as fi vazut prieteni facuti praf de o femeie sau daca chiar eu la randul meu nu as fi trait asta. Ce ma frapeaza in toata povestea asta este ca in enorm de multe cazuri relatiile se sfarsesc in doua moduri – ori prin despartirea celor doi ori printr-o forma de blazare.

Inevitabil unii se multumesc cu nimicul singurei relatii din viata lor de frica singuratatii, altii fac compromisuri, trec peste multe – PREA MULTE

As vrea sa aveti o viziune obiectiva si clara. Sa nu va imaginati ca femeia de langa voi este o zeita. Nu ii faceti statuie unei femei chiar rupta din soare sa fie.

S-a facut tarziu… si oricum femeile nu inteleg nimic… exista cuvinte cheie care le inteleg: cumparaturi, casa, piscina, bijuterii… altele sunt codate dupa alte cuvinte cheie: minciuna, bataie de joc, manipulare…. si tot asa… dupa fiecare caz in parte…

P.S. Imi place ca de multe ori la citirea unui articol multe femei se simt, spunandu-mi de cele mai multe ori verbal, chiar reprosandu-mi, cum ca simt ca am scris despre ea, ca am facut aluzie la ea. Dar nu e numai o ea, ci mai multe… dar ele se simt… ce pot sa spun? Ma bucur ca macar atat bun simt aveti, sa va simtiti si sa va mai spalati caracterul infect! Aaa si am spus 99% pentru ca stiu ca exista si exceptii de la regula… dar nu stiu unde sunt…

3 răspunsuri la Femeia e ca o cutie de bere goala… 99% dintre ele!!!

  1. gabriella spune:

    Pe cît punem pariu că în momentul în care o vei întîlni pe „the one” optica ta o să se schimbe cu 180 de grade? Eşti tînăr, o să-mi dai dreptate!!!🙂
    P.S. Nu ai cam multă vacanţă??????????🙂

  2. cristinel spune:

    Ar fi bine sa ajung sa-ti dau dreptate, desi nu cred ca va veni acel moment! Probabil am cam multa vacanta…
    P.S. Dar ma incadrez in cele 23 de zile concediu pe an ;))

  3. deea spune:

    am citit articolul tau si am remarcat pesimistul din spatele cuvintelor care incearca sa para detasat dar este de fapt prea singur…nevoia de a avea o femeie langa tine care sa te iubeasca asa cum esti, care sa merite sa_i ridici statuie in fiecare moment cand o privesti si care sa te astepte in fiecare seara din viata ta zbuciumata cu 23 de zile de concediu pe an…asta inteleg eu din articol si nu titlul ala care doar atrage atentia si care de altfel e foarte tare;))

Lasă un răspuns

