Aseara la Kiss Fm – ti-ai inselat sau iti vei insela vreodata partenerul(a)?!

Eram aseara la o plimbare cu masina si a un moment dat, stand la semafoare pe Magheru, schimbam psoturile de radio cautand o  piesa draguta si dau pe Kiss Fm🙂. Si, aseara pe la 11 noaptea era o emisiune in care oamenii trimiteau mesaje pe o tema foarte interesanta: “ti-ai inselat sau iti vei insela vreodata partenerul(a)?”

Super  k lumea, insa problema e ca dadeau foarte multe fete mesaje ca…”Doar eu am dreptul sa insel … el nu are pentru ca m-as simti tradata.”

“El m-a inselat o singura data….eu de 4 ori cu 4 baieti deodata ca sa ma razbun pe el”

“Imi place sa insel…ma face sa ma simt puternica si in control asupra barbatului…toata vrajeala asta cu dragostea e dusa…atata timp cat el crede ca eu tin la el nu ar trebui sa am nici o problema…viata trebuie traita”

“Daca te simti neglijata este foarte benefic sa inseli”

Astea au fost doar comentariile mai aprinse…au fost si femei care au spus ca nu au inselat si care nu vor isela pt ca ele cred in iubire…Yeah Right ;)

Singura mea reactie a fost sa raman atat de incremenit (involuntar) cand citea mesajele pe post incat am uitat sa plec de la semafor si lumea ma tot claxona… Ce pot sa zic?! Concluziile le trageti singuri… Pe mine in clipa asta ma depaseste complet.

2 răspunsuri la Aseara la Kiss Fm – ti-ai inselat sau iti vei insela vreodata partenerul(a)?!

  1. roxana spune:

    esti misogin.daca vei cauta femeia zeita nu o vei gasi niciodata ,pentru ca nu exista.in articolul trecut spuneai ca femeile sunt ca o cutie de bere goala.te-ai gandit vreodata ca poate la tine este vina?ca poate tu gresesti prin a-i pine o eticheta femeii?spun asta pentru ca vad cat de mult te preocupa subiectul.nu cauti insa sa vezi partea buna a lucrurilor,de ce nu ai vorbit despre cealalta parte,despre acele femei care nu si-ar insela niciodata partenerul?femeia nu este numai un obiect sexual(lucru care se poate spune spune si despre barbati,la o adica).exagerezi cu”singura mea reactie a fost sa raman atat de incremenit” oare te-a surprins ceva ?la parerea pe care o ai despre femei…daca ,cumva am atins vreun punct sensibil,scuze,nu a fost intentia mea.vreau numai sa-ti deschid ochii,uite-te in jurul tau,dar cel mai mult in interiorul tau.acolo este cheia.pana nu iti vei schimba mentalitatea asta comunista,nu iti garantez sa gasesti o FEMEIE.vei gasi de toate:parasute,jucarii,bombonele,ce vrei tu.dar niciodata nu vei stii ce inseamna FEMEIA…

  2. cristinel spune:

    Merci pentru comentariu🙂 Probabil te gandeai ca nu voi accepta comentariul si il voi sterge… nicidecum! E foarte amuzant! :))

Lasă un răspuns

