Egoism pur!

Urasc sa fiu refuzat, mai ales cand rog frumos. Si mai ales atunci cand nu e un efort prea mare sa-mi faci pe plac.

Niciodata nu i-am inteles pe acest oameni a caror mecanisme lucreaza si ranesc simultan atat de usor si repede. Din care motiv iti faci un obicei din a refuza desi nu e un efort prea mare pentru tine (oricare ai fi – cine se simte asta e) sa-mi faci pe plac?!

Ma intreabam lucrul asta cu o prietena zilele astea si nici ea nu intelegea acesti oameni, fiind si ea foarte afectata de acest comportament al altora. Dar poate pentru ei, e o arta!

 

Urasc astfel de momente!!! Clar, „asa ceva, nu se face”!!!

P.S.: E nevoie sa mai spun ca mi-ai stricat ziua?!

4 răspunsuri la Egoism pur!

  1. joy spune:

    Iubitul meu ma refuza in 99% din rugaminti cind ma vede entuziasmata… Dar nu ma refuza niciodata cind, desi imi doresc din tot sufletul ceva, las impresia k imi este indiferent…. Asa e el, dar acum stiu cum „functioneaza” si obtin ce vreau aproape mereu… Chiar ma amuza situatia. La unii oameni merge cu psihologia inversa…🙂

  2. Anca_p spune:

    Oare? E doar o perceptie falsa! Crede-ma!🙂
    Sunt multe motive care stau in spatele asa-zisului „egoism” perceput de tine.

  3. cristinel spune:

    Joy… intr-adevar si psihologia inversa e o idee… insa eu unul nu o prefer pentru ca prefer sa fie de la sine, nu fortat, nu persuasiune…🙂 Daca cineva ar folosi-o cu mine m-as simti constrans

    Anca… nu prea am inteles nimic! La ce anume te referi?! Sau pe ce baza? Eu unul, nu am inteles nimic!

  4. pufosel spune:

    daca aflati misterul sa-mi spuneti si mie

Lasă un răspuns

