La Multi Ani 2009!

La Multi Ani 2009!

Intodeauna la sfarsit de an pun in balanta grozaviile traite si astern pe hartie aspiratiile pentru urmatorul an.  In urma cu cativa ani cineva mi-a spus sa imi pun intr-un plic dorintele mele si asteptarile de la anul care vine. Acum a sosit clipa cand trebuie sa desfac plicul de anul trecut si sa vad cate am realizat si sa il scriu pe cel de anul asta. Dorintele mele sunt multe …mai ales ca 2009 e un an foarte important pentru mine!

Momentan n-am chef de o analiza scrisa a anului 2008. Dar pot spune ca am avut parte de cateva succese importante, iar esecurile n-au fost cine stie ce, daca invatam ceva din ele.

Voua, cititorilor, ca urez un an nou plin de sanatate, succese, impliniri, bucurii, zambete si iubire din belsug!

Pentru ca iubim rutina iar stiinta n-a reusit inca sa opreasca timpul unde am vrea cateodata, va urez “imortelul” :

La multi ani !

Sa ne vedem, auzim citim cu bine!

Lasă un răspuns

