Preotii niste delincventi! Ar trebui introdusi in atlasul de mitocanie urbana!

Cand spunem biserica, ne gandim automat la Dumnezeu si la credinta. Eh, eu, in ultimii ani, vazand cate ceva din culisele ei, ma gandesc la afacerile care se fac si la banii care se produc sub acoperirea de institutie sfanta, pusa in slujba omului. Preotii, negeneralizand, nu mai sunt demult pastori ai oamenilor, trimisi de Dumnezeu. Au devenit capi ai unor “mafii sfinte”, iar bisericile, matrite neomologate de producere a banilor.

Adica: merg la biserica, ii dau 5 lei lu’ popa sa bolboroseasca trei cuvinte pentru iertarea pacatelor, ii pup mana (cu care numai el stie ce face) si mai las vreo 5 lei in cutia milei, ca nah, cica e pomana pentru saraci !…? Popa, multumit de prestatia-i din ziua respectiva, face contabilitatea liturghiilor si cutiilor, planificandu-si apoi marca de masina pe care o va cumpara, sau zona rezidentiala in care isi va construi noua vila. Oamenii, indobitociti cu doctrinele lui, merg spre case multumiti ca a auzit Dumnezeu pomenirea mortilor lui din gura popii.

Cica “sa nu faci ce face popa, sa faci ce zice popa”; si ca nu ar trebuii sa judecam oamenii. Ba io ii judec; pe-popi ii judec! Pai “omu’ lu’ Dumnezeu”, cum te dai a fi, daca tu din gura imi spui cele 10 porunci, iar eu apoi te vad incalcand flagrant cel putin 5, cum sa nu te judec? Ce exemplu de bunatate imi dai tu mie, cand ceri oamenilor multimi de taxe, ba ii mai si jefuiesti sub acoperirea cutiilor milei? Ce exemplu de cumintenie dai tu cand spui: “sa nu preacurviti”, iar tu, nici nu termini bine de spus “amin” si esti deja in patul amantei? Ce exemplu de toleranta dai tu cand imi spui sa nu cumva sa vin cu lumanari cumpărate de la magazin, ca nu-mi dai voie sa le aprind in biserica “ta”. Da, bisericile nu mai sunt temple ale lui Dumnezeu, au devenit privatizari personale ale preotilor. Repet: nu generalizez, dar sunt multe asemenea cazuri de preoti despre care s-a scris si multe altele care nu s-au descoperit. Dar bisericile sunt toate la fel; aceleaşi afaceri cu lumanari, carticele si cruciulite “sfintite”, se desfasoara peste tot, si asta doar din cauza golanilor din altar. In plus de asta, se mai fac afaceri si cu locurile de veci, nu te lasa nici dupa ce mori „sa traiesti” linistit. Vand acelasi loc de veci de 5-6 ori, pana ajung sa fie mortii aruncati unul peste celalalt ca la o groapa comuna. Ei cica il slujesc pe Dumnezeu, pai dragi preoti securisti, Iisus nu avea nici bmw si nici vila cu 10 etaje, ce exemplu ne dati voi noua, oamenilor de rand ?

Eu cred in Dumnezeu, mai mult decat “mafiotii sfinti” care cica-s preoti. Nu sunt o persoana care crede foarte usor in lucruri pe care nu le vede, dar ma bazez pe ceea ce simt si, imi place sa cred ca am creeat si descoperit o comunicare cu Dumnezeu, pe care poate numai eu reusesc sa o inteleg; dar n-am nevoie de un popa care sa-mi spuna cand, cum si unde sa ma rog. Dumnezeu ne asculta oricand si de oriunde, atata timp cat avem credinta. Credinta, nu frica. Actiunile noastre trebuie sa se bazeze pe constiinta noastra. Mi se pare o tampenie indoctrinarea cu “frica de Dumnezeu”. Noi alegem binele sau raul si il alegem pentru noi, nu pentru preotul pe care il platim ca intermediar al lui Dumnezeu.

Si acum 2 intrebari:

– cum e posibil ca preotul sa intrebe un pusti de clasa a 8 a la Sfanta Taina a Spovedaniei daca se masturbeaza? Si sa-i tina o lunga teorie despre asa ceva indiferent de raspunsul pe care il da…?! E STRIGATOR LA CER!!! Sunt niste labili psihic!!!

– cum e posibil ca acesti bugetari (pentru ca sunt platiti din bani publici, adica din banii mei!!!!!!!) sa nu faca greva niciodata, sa fie multumiti de lefurile lor, mai ales ca sunt foarte modeste?! Aaaa, il slujesc pe Dumenzeu, si de-aia, ar fi pacat! Dar cu BMW-urile, Volvo din fata vilelor grandioase cum stam?! Din ce bani?! SA VA FIE RUSINE NEMERNICILOR!!!

P.S. Data trecuta cand am fost pe la ai mei, Braila, am vazut o instiintare venita din partea bisericii de care apartine, in care li se cerea intr-un mod nesimtit sa-si plateasca datoriile catre Biserica Sf. Gheorghe (de care ar apartine). Insa modul in care era formulat, era tendentios, poruncitor… de parca era venita din partea unei firme de recuperari creante. Asa si? Daca nu platesc ce? Is pacatos? Ma bate Dumenzeu sau ce se intampla? SA VA FIE RUSINE MAGARILOR!!!

Cateva link-uri „utile”: http://www.antena3.ro/stiri/romania/harul-preotiei-de-vanzare-afla-cat-costa-sa-devii-preot-in-romania_70749.html

http://www.romanialibera.ro/a152882/cat-costa-duhul-sfant-in-romania.html

http://www.romanialibera.ro/a153007/scurtatura-catre-preotie-trece-si-pe-la-manastirea-cozia.html

http://www.realitatea.net/romania-libera–cum-sa-devii-preot-rapid–ocolind-canoanele-bisericesti–la-manastirea-cozia_511702.html

Lasă un răspuns

