Prezent la concertul Michael Bolton…!

Concert, duminica 28.06.2009, ora: 20:00, Sala Palatului – Bucuresti

Am avut placerea de a merge la concertul Michael Bolton… a fost ceva neasteptat! Vroiam sa-mi cumpar bilet insa am renuntat nefiind nici foarte determinat, insa cum nimic nu este intamplator in viata, am primit cu cateva ore inainte de inceperea concertului „bilet” de intrare… A fost o surpriza unica! O atmosfera dragutza, o altfel de atmosfera ce m-a scos dintr-un ritm ce se plafona oarecum…

Intr-o alta ordine de idei, mi-a parut rau ca nu mi-am luat camera de filmat, pe care am dat o gramada de bani acum un an si pe care nu am folosit-o nici o data!😀 :))

Si ca sa nu evit nici capitolul femei, nu de alta dar nu ma pot abtine, mai ales de a relata niste realitati care improasca cu noroi orice urme ale idealismului, frumusului, valorilor… bunului simt, al echilibrului si al cumpatarii! Si anume, la ce ma refer: pai la marfa aceea numita femeie de proasta calitate, imbracata ca o curva, venita la concert Michael Bolton ca de club imbracata, adica ca niste majorete, ca niste penale… intr-adevar nu se mergea la biserica incat sa le contest atat, dar atat de evidenta lipsa de bun gust in a se imbraca, incat tot ce puteam face/spune a fost sa rostesc: „Iarta-le Domane, ca nu stiu ce fac!” = Femei expirate ce nu inteleg ce cautau la un astfel de concert! Nu era un concert Ana Lesko si nici show cu Flamingo Boys! Cred ca si niste maimute au mai mute valori decat niste panarame nasoale! Inteleg notiunile de: idol, euforie, distractie, a dansa, a canta si toate cele normale in atmosfera unui concert, dar nici niste femele de urangutani nu gemeau ca si cum ar fi trait intr-o stare constinua de orgasme repetate, nu chitzaiau si se nu se manifestau intr-un asemenea hal la concert!

In fine… am prezentat doar niste efecte ale unui eveniment social, ale zilelor noastre! De Michael Bolton a auzit si stie toata lumea cate ceva iar daca nu stie exista un ajutor numit: google . Tocmai de aceea am preferat sa aloc timp mai mult descrierii ca si eveniment social, pentru cei prezenti pe-acolo…

O seara de duminica, de iunie… ploioasa… dar frumoasa…. !

Un concert incarcat de euforie!

2 răspunsuri la Prezent la concertul Michael Bolton…!

  1. Michael Bolton este formidabil, are piese exceptionale, pacat ca nu mai scoate nimic.

  2. Alia spune:

    nu ai mai scris nimic…de mult timp

Lasă un răspuns

